Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Chování spotřebitele na online trhu potravin v ČR
Kaprálová, Tereza ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Asmalovskij, Alexandr (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zjistit postoje českých spotřebitelů k online nákupu potravin. V případě, že spotřebitel disponuje osobní zkušeností s nákupem potravin online, klade si práce za cíl zjistit, jaké jsou jeho zkušenosti. Jako zdroj pro zhodnocení postojů využívá práce vlastního dotazníkového výzkumu autorky. Na základě zjištění postojů a preferencí je vytvořeno doporučení pro prodejce, které obsahuje rady, na co by se měli více zaměřit. Teoretická část je zaměřena na teorii nákupního chování spotřebitele a e-commerce a představuje základní statistiky na toto téma. Práce obsahuje také segmentaci spotřebitelů dle nákupního chování a segmentaci online spotřebitelů. Celá kapitola práce je věnována českému trhu online prodejců potravin, zabývá se rozdíly mezi prodejci a porovnává jejich služby.
Trh specifického sortimentu v ČR
Uhlíř, Vojtěch ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
V první kapitole se práce věnuje českému trhu s dárkovým zbožím, následně trhu se svíčkami. Dále je zde charakterizována konkurence na trhu se svíčkami a produkt samotný. V druhé kapitole se práce věnuje nákupnímu a spotřebnímu chování českých zákazníků. Následuje vlastní průzkum nákupního chování při nakupování dárkového zboží/svíček a charakteristika typického zákazníka. Ve třetí kapitole je v práci, na základě zjištěných informací, navržena marketingová strategie pro drobný podnik podnikající v oblasti výroby svíček.
Testování hypotézy racionálního očekávání u českých spotřebitelů v období 2005-2014
Kolařík, Luboš ; Štípek, Vladimír (vedoucí práce) ; Doležal, Ondřej (oponent)
Práce se zabývá testováním Hypotézy racionálních očekávání R. Lucase u českých spotřebitelů. Hypotéza je teoreticky popsána jak v historickém, tak aplikačním kontextu. Je popsán teoretický vliv hypotézy do krajních směrů daného tématu, důraz je přitom kladen na širší pojetí než jen na racionalitu inflačního očekávání. Samotné praktické testování je provedeno metodou regrese a korelace na datech z dotazníkového šetření ČSÚ sloužících pro tvorbu předstihového konjunkturálního indikátoru. Platnost hypotézy je zkoumána pro pět oborů: racionální očekávání hospodářského růstu, cenového vývoje, finanční situace, nezaměstnanosti a vlastních budoucích úspor. Ordinální proměnné z dotazníku jsou převedeny na číselné kódy a je vyjádřen lineární vztah s ekvivalentní veličinou. Hypotéza byla alespoň částečně potvrzena u všech zkoumaných oborů mimo nezaměstnanost. V časovém vývoji změna v očekávání minimálně středně silně koreluje se skutečností. Existence racionality v očekávání byla úspěšně potvrzena, krajní verze hypotézy byla naopak zamítnuta. Z analýzy vyplynul závěr převládajícího pesimismu ve společnosti, který svou převahu v úzkém vztahu mění podle skutečného vývoje testovaných oborů. Tento způsob testování Hypotézy racionálních očekávání u českých spotřebitelů je první svého druhu, v čemž spočívá největší část přidané hodnoty práce.
Studium využití volného času českými spotřebiteli
Marholdová, Lucie ; Chytková, Zuzana (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Tématem bakalářské práce je využití volného času českými spotřebiteli. Hlavním cílem této práce je zmapování volného času českého spotřebitele a jeho posouzení z hlediska faktorů pohlaví, věk a vzdělání. V teoretické části je vymezen pojem volný čas, jeho vývoj, funkce a dělení. Tato část také popisuje trendy trávení volného času v současné české společnosti. V praktické části jsou na základě data miningu analyzována data získaná z databáze Market, Media & Lifestyle -- TGI od společnosti MEDIAN, s. r. o.
Consumer behavior - comparison between the U.S. and Czech markets
Lopez Ramos, Jorge Andres ; Hořejší, Bronislava (vedoucí práce) ; Soukupová, Jana (oponent)
Hlavny ucel tejto Diplomovej prace je poukazat prehlad o ceskom spotrebitelskom spravani a o americkom spotrebitelskom spravani zalozeneho na marketingovych parametrov, ekonomickych prvkoch a socialnych dimenziach ktore ovplyvnuju ich vyber nakupu. Tato praca poukazuje rozdielne volby nakupu a preferencie modernych spolocnosti v USA a Ceskej republike a zdovodnenia ktore dovoluju buducim investorom a podnikatelom pochopit ich okolnosti biznisu a urobit kvalifikovane rozhodnutia specifickych objektov oboch krajin.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.